CRM nedir? Neden kullanılmalıdır?
CRM Ne İşe Yarar ?
- Şirket içinde kârı arttırır.
- Şirketinizin verimli bir şekilde büyümesini sağlar.
- CRM ( Müşteri İlişkileri Yönetimi ) Yazılımı sayesinde büyük datalar içinde kolaylıkla analiz yapabilirsiniz.
- Müşterilerinizi ve potansiyel müşterilerinizi analiz etmenizi sağlar
- Müşterilerinizdeki fırsatları yakalayıp kayıt altına alabilirsiniz.
- Tekliflerin daha kurumsal bir şekilde verilmesini sağlar.
- Sipariş yönetimini daha kolaylaştırabilirsiniz.
- Ürünleriniz arasında çapraz satış olanakları yakalayabilirsiniz.
- Müşterilerinizin satın alma alışkanlıklarını analiz edebilirsiniz.
- Satış performanslarını ölçümleyebilirsiniz.
- Tüm müşteri bilgilerinin tek bir yerde tutulmasını sağlar.
- Müşterilerinizi daha yakın takip edebilir, sadık müşteriler oluşturabilirsiniz.
- Bilgilerin analiz edilmesi konusunda büyük ışık tutar.
- Şirket içindeki tüm süreçleri kontrol altına alır.
- Şirket içindeki personelin performansını analiz edebilirsiniz.
- Şirket içinde süreçlerini geliştirebilirsiniz.
- Satış temsilcilerinin müşteri bilgilerinin detaylarına tek tıkla ulaşabilirsiniz.
- Yöneticiler tüm satış aşamalarını çok kolay takip edilebilmesini sağlar.
- Müşterilerinizle olan iletişimi hızlandırır.
Bir yanıt yazın